Сьогодення диктує значно глибшу задачу для дизайну і значно ширшу роль для дизайнерів. То які ж думки та прогнози дають українські дизайнери на найближче майбутнє та що бaчать у далекій перспективі? Ми розробили коротеньку анти-кризову анкету і попросили учасників проєкту Ukrainian Design Brands поділитися думками. Катерина Соколова наводить декілька цікавих фактів про перші тижні карантину:

M. В якому моменті тебе та твою студію «схопив» карантин? Скільки проєктів застрягло в роботі?

K. С. Ми продовжуємо виконувати всі розпочаті проєкти і замовлення. Працюємо в безпечному режимі. Поки роботи менше не стало! Дивно, але в березні, в пік епідемії в Італії, Іспанії та США, у нас було кілька покупок з цих країн. (Катерина Соколова – засновниця студії SOKOLOVA DESIGN та співзасновниця бренду NOOM)

NOOM

Світ не зупиняється і продовжує жити! Але що буде в квітні і травні, поки складно спрогнозувати.

M. Які основні проблеми сьогодні вийшли на перший план – зрозуміло, що оренда і заробітна платня, як і у всіх.  Але з чим найважче впоратися? 

K. С. Ускладнилася і подорожчала логістика, ланцюги поставок комплектуючих.

Наприклад, збільшилися терміни поставки італійських тканин, які ми використовуємо у меблях. Деякі транспортні компанії, якими ми відправляли свої вантажі в Європу, взагалі зараз не їздять.

Через світове скорочення авіасполучення, доставка в Європу, США і Азію тепер коштують величезних грошей.

M.  Які ноухау продумали, завдяки карантину?  Можливо, доставку зразків тканин додому замовників з кур’єром?  

K. С. Оскільки наші основні клієнти знаходяться в США і Європі, з доставкою зразків тканин досить складно.

Іноді відправляємо листами, маленькі відрізи у конверті. Але частіше —  погоджуємо за фотографіями, зробленим на IPhone 🙂

NOOM

M. Які предмети меблів ти зараз активно використовуєш, перебуваючи вдома?

K. С. Офісний стілець і ліжко 🙂

M. Чого не вистачає в твоєму помешканні, що би ти зараз придбала для себе?

K. С. Я “чобітарка без чобіт”, у мене постійно не вистачало часу або бажання дообладнати свою квартиру.

На карантині якраз з’явилася така потреба. Тому я досить багато чого вже замовила і запланувала з меблів і аксесуарів. Це і диван, і стелаж для книг, і система зберігання для робочого столу.

Але основний пріоритет зараз балкон. Хочу облаштувати там затишну маленьку терасу для роботи і відпочинку на свіжому повітрі. 

M. Які ти можешь зробити прогнози щодо майбутнього: чи буде світ споживати прекрасне, або тільки функціональне? 

K. С. Мені здається, на нас чекає тренд на екологічний та timeless-дизайн.

Швидше за все криза налаштує споживача на більш консервативний і функціональний вибір. Акцент змістився на оселю і сім’ю, відповідно на товари для дому. Впевнена, що після карантину нас чекає довгий тренд на будівництво приватних будинків. Причому, вони будуть максимально напхані всім необхідним: басейнами, ландшафтами і саунами та  покривати всі потреби у відпочинку і комфорті, не виходячі з дому. Інтер’єри стануть ще більш затишними і теплими. До того ж людина за своєю природою не може без прекрасного. Тому арт буде так само затребуваний в пост-карантинному світі!

(c) Maino Design Ukraine