М. В якому моменті тебе та студію «зловив» карантин?

Ірина Голуб, засновниця бюро GOLOOB

І. Г. Соціальна ізоляція, карантин, закриття кордонів – до всього цього, безумовно, мало хто був готовий. Часи, м’яко кажучи, не прості і всі відчувають шок різної тяжкості. Однак підприємець, в якого є власний проєкт – це людина, яка краще за інших повинна вміти справлятися зі стресом і форс-мажорами. Ми продовжуємо працювати, але були вимушені розставити пріоритети та відмовитися від запуску нового об’єкту. Обов’язково повернемось до нього після карантину, так як цей об’єкт є продовженням колекції скульптур, які мають любов людей та попит в Україні. В епіцентрі подій, в Італії, застрягли на пошті наші посилки для магазину Archiproducts, та за допомогою менеджерів Міст Експрес, вони чекають на складі, поки магазин відновить роботу. Тим часом, ми шукаємо ефективні нові інструменти для розвитку бюро. 

Ваза і підвісний плафон TET, GOLOOB

М. Які основні проблеми сьогодні вийшли на перший план, з чим найважче впоратися?

І. Г. Найважливіше зараз – це адаптація в нових обставинах, тому перше, що ми зробили, коли відчули економічну «небезпеку» – це переїхали в іншу майстерню, набагато більш економну по орендній платі, та меншу за розмірами,  в порівнянні. Ми дещо зменшили виробничу потужність, знайшли професіоного майстра кераміки, якому довіряємо і віддали частину робіт на аутсорс. Мені дуже пощастило з командою, дівчата Надія Шейкіна (pr та комунікаційний менеджер) та Марія Красюк (дизайнер), як і раніше, відповідально працюють на відстані, та продовжують генерувати цікаві та креативні ідеї. Так, зовнішні обставини важливі, так, вони впливають. Але все одно, як кажуть: встань та іди! Інших варіантів немає.

М. Які ноу-хау може придумали за цей час?

І. Г. Ми зробили перегляд цінностей. Що насправді важливо. Що, дійсно, не суттєво. Тривалий карантин виявить ще більші «відкриття» –  все покаже. Хтось не витримає випробування на міцність, а хтось навпаки знайде свої нові сторони. В бюро зараз ми практикуємо середньострокове планування. Життя після карантину буде. Що робити нам, бізнесу, людям – про це треба думати вже зараз. Терміново. Від цього планування залежать дії тут і зараз. 

Підвісний плафон UCU №2, GOLOOB

М. Які речі ти зараз активно використовуєш перебуваючи вдома?

І. Г. Відчуваючи бажання бути на природі, вдихати свіже повітря та насолоджуватись весною на вулиці, а не вдома. Я поселила в своєму домі велику кількість живих рослин. І, навіть, почала вирощувати городину – помідори на підвіконні. Ще я позбулася зайвих меблів, щоб мати більше “чистого” простору. Раніше я жаліла для себе об’єктів нашого виробництва! Проте, в ізоляції розуміла – ці предметні емоції просто необхідні! І зараз світильник дизайну Марії Красюк, виконаний з фаянсових дисків та п’єдесталу із дубу, є великим естетичним задоволенням та емоційною «пізарядкою» для мене! Я питаю себе – чому не робила цього раніше?

М. Чого не вистачає в будинку, що б ти зараз придбала б?

І. Г. Не вистачає живої енергії, спілкування, тому я думаю над рішенням, обзавестися новим членом родини – собакою. Із матеріальних речей, не хочеться зовсім нічого, мій шопінг обмежився тільки самим необхідним. 

Ceramic lamp №2 Isole collection, GOLOOB

М. Які прогнози ти можеш дати на розвиток галузі (дизайн інтер’єрів, предметний дизайн) – буде світ споживати прекрасне або тільки функціональне?

І. Г. Як імунітет – став новим золотом людства, так і час – став головною цінністю поточної реальності. Я думаю, в креативній галузі, як і в більшості інших, будуть успішними ті художники, компанії та майстерні, які зможуть використовувати свій час максимально плодовито. Удосконалити навички, вчитися новому, максимально професійно та віддано працювати. Зараз, коли люди позбавлені можливості надмірно споживати товари і послуги, до багатьох прийде розуміння відсутності цінності цих самих товарів. Галузь буде жити, але вона зміниться на користь екологічних речей, які дійсно будуть мати сенс для людини, тішитимуть не тільки у перший день покупки, а довгостроково. Дуже сподіваюсь, що дизайнери інтер’єрів, будуть приділяти більше уваги українським виробникам та підтримають локальний бізнес, адже в цьому є не тільки економічний сенс. 

(с) Maino Design Ukraine