Валентина Васильєва засновниця і власниця (Atelier LILU, Sleep.Onnn, MiniBambini)

М. В якому моменті тебе та студію «зловив» карантин? 

В.В. Впевнена, що карантин це продовження економічної світового кризи, в яку ми влетіли в грудні 2019. Перший квартал ми вже зауважували уповільнення активності. А під час карантину зупинилися майже 70% поточних off-line проєктів. Проте замовленя он-лайн зросли утричі і на сьогодні майже всі меблі із складу MiniBambini та Atelier LILU продані.

М. Які основні проблеми сьогодні вийшли на перший план – зрозуміло оренда і заробірта платня працівників, це у всіх, але з чим найважче впоратися?

В.В. Найважче для мене почуття нерозуміння дати закінчення карантину. Це складно з точки зору планування проєктів, дуже вже хочеться стрімглав у ділову активність. А терміни весь час переносяться, а відповідно, і зустрічі, фотозйомки, поїздки та прийом колег також на паузі.

Sleep.Onnn

М. Які ноу-хау продумали за цей час?

В.В. Найулюбленіша пора для мене завжди була і залишається – час в самотній подорожі (майже як маленький стрес). Коли немає телефонного зв’язку, немає поруч близьких і ти знаходишся всередині себе і чуєш внутрішній голос. Ось тоді приходять ідеї.

І цей карантин для мене час відмовитися від співрозмовників, час усамітнення і прийняття рішень. Інколи болючих рішень, як відмовитися від одного із чотирьох орендованих приміщень. Ми змушені закрити приміщення, в якому не змогли дійти згоди із орендарями на нових карантинних умовах.

Ми переглянули функції кожного з 18 співробітників компанії, змінили структуру компанії і ввели нові посади, а від деяких старих відмовилися. Так, у нас з’явився Арт-директор всіх брендів, відділ Експорту. Тепер в штаті є керівник В2В і В2С відділів з відповідними обов’язками та новими компетенціями – це ріст і це розвиток.

З принципових рішень – ми міняємо команду маркетингу. І йдемо далі. Формуємо свіжий погляд на бренди. Було відчуття замиленості погляду. А зараз можна сказати розвиднілося – Йдемо! 🙂

З приємних рішень – ми повністю змінюємо totale look бренду Atelier LILU. Мрію прибрати старий контент і сміливо показати себе новими.

Atelier LILU

З несподіваних рішень – наш бренд для новонароджених MiniBambini запускає послугу безпечного шерингу дитячих ліжечок. З нетерпінням чекаю реалізацію і відгук матусь на цю послугу.

І ще багато, багато, багато чого приходить в голову по-дрібницям на карантині. 

Важливо залишатися в тому ж високому рівні сервісу і збереженні високої репутації на ринку яку ми досягли за останні роки. Бути лідером це значить постійно бути попереду і давати більше, ніж від нас очікують – ми працюємо саме в такому режимі. 

М. Які предмети меблів ти зараз активно використовуєш перебуваючи вдома?

В.В. Я не буваю майже вдома.. Роботи в офісі із усіма перебудовами структури більше ніж звичайно – працюю, можна сказати в дві зміни. Вдома посудомийка працює також без перерви, бо діти на карантині багато їдять 🙂 .

М. Чого тобі не вистачає в будинку, що б ти зараз придбала?

В.В. У мене ремонт в спальні…Нещодавно придбала три роботи українських художниць Ольги Фрадіної та Юлії Яланжі, тепер хочу, щоб місце гармонійно відповідало цим роботам. Бракує кольорів в прямому сенсі.

М. Як щодо прогнозів на майбутнє?

В.В. Доведеться звикнути до життя на карантинах, зміститися в онлайн, купити набір масок для обличчя під різний look. Це нова реальність і потрібно знаходити в ній щось прекрасне. Воно точно є 😉

(с) Maino Design Ukraine