Український дизайн виявився в тренді на паризькій виставці дизайну та декору Maison et Objet

Українська савана, березовий оп-арт, емансиповані розетки і космічні лампи. П’ять яскравих українських бюро презентували свої нові колекції меблів, інтер’єрного декору і світла, створені відомими українськими дизайнерами.

Які завдання вирішує дизайн в сучасному світі і які нові можливості він нам дає? Якими якостями повинен володіти утилітарний предмет, щоб стати іконою стилю? — двічі на рік десятки тисяч відвідувачів і учасників авторитетної виставки дизайну Maison et Objet шукають відповіді на ці питання. Українські дизайнери та молоді бренди не залишаються осторонь професійних і естетичних пошуків.

Після успішного вересневого дебюту колективного стенду п’ятірки українських дизайнерських брендів на французькому салоні Maison&Objet, початок 2019 року відкриває нову серію виставкових європейських презентацій українського дизайну. На зимовому Maison&Objet представлено другий колективний стенд “Ukrainian Design Brands vol.2”. П’ятірка яскравих українських виробників та бюро презентують свої нові колекції меблів, інтер’єрного декора та освітлення, створених відомими українськими дизайнерами:

Студія Sergey Makhno Architects представила у Парижі нову екзотичну колекцію меблів та аксесуарів “УКРСАВАНА”, яка іронічно поєднує мінімалізм, мистецтво, українські традиції та японську філософію вабі-сабі;

Бренд дизайнерських меблів “MZPAпредставив “домашні” офісні меблі та підвісні світильники з натурального ясена та м’якої шкіри;

“Goloob Design Bureau, напрямком якого є емоційний інтер’єрний декор та світлові аксесуари, продемонстрували складні за виробництвом, але лаконічні за сприйняттям, керамічні світильники та інтер’єрні аксесуари;

Студія “Next Level Lighting” показала колекцію “космічних” підвісних ламп-трансформерів з натурального дерева із вбудованим LED-освітленням, на дизайн якої надихнула графіка природних структур та “траєкторії” законів фізики;

Компанія “QUALITA” запропонувала предмети з нової колекції меблів у стилі “екологічний” оп-арт, які виконані з використанням березової фанери. Особлива риса колекції — гра з оптичними ілюзіями, що віртуозно реалізована за допомогою прийому перфорації.

Отже, січневий салон в Парижі, тільки розпочавшись, вже показав, що шляхи українського дизайну ведуть в правильному напрямку: з п’яти учасників колективного стенду “Ukrainian Design Brands”, предмети двох наших дизайнерів потрапили в тренд-зони селекційного дизайну. А один з предметів був обраний у топ-10 найкращих предметів Салону за версією авторитетного французького блогера Jo Yana. Тренд-зони (в цьому році їх три), на які знаменитими кураторами відбираються з тисяч найцікавіші об’єкти, традиційно стають центрами тяжіння публіки і «подією в події» кожного салону. І задають тон для професіоналів індустрії на рік.

Цього року куратор зони «WHAT’S NEW? Share» Франсуа Бернар (François Bernard) відібрав лампу Хмара / Khmara відомого українського архітектора і дизайнера Сергія Махно. А в другу тренд-зону «WHAT’S NEW? Leisure» під кураторством Франсуа Декло (François Declaux) потрапив керамічний п’єдестал для дзеркала, створений дизайнером Марією Красюк для молодого київського бренду Goloob Bureau. З огляду на те, що для Goloob Bureau — це перша комерційна міжнародна виставка, дебют можна вважати дуже успішним. А те, що молодий український дизайн так органічно вписується в світовий контекст, дійсно надихає.

«Коли я побачив предмет Goloob Bureau, я був приємно здивований, дізнавшись, що це предмет українського дизайнера, вироблений в Україні.

Концепція “WHAT’S NEW?” Передбачає, що предмети, які мене цікавили повинні бути не просто новими предметами за роком, коли його створили, а й мають містити нову ідею» — коментує свій вибір Франсуа Декло (François Declaux).

«Сьогодні дизайн, як і багато інших сфер діяльності людства, розвивається в двох паралельних і в той же час протилежних напрямках: глобалізація і локалізація.

Це дуже важливо, тому що знаходячи нові форми, нові матеріали, нові обробки, заново відкриваються традиційні техніки і ремесла. Людей буде завжди цікавити щось унікальне, створене в єдиному екземплярі або невеликим тиражем. Створюючи нові предмети, багатьом сучасним дизайнерам вдається зберігати знання про свій культурний національний бекграунд, що робить ці предмети привабливими для світової спільноти.

Молоді дизайнери з різних країн, які навчаються в європейських університетах, мислять глобально, при цьому їм часто вдається зберігати і протягувати нитку своєї культури крізь глобальний дизайн: яскравий приклад — японські молоді дизайнери.»

Січнева виставка Maison et Objet показала, що ідеї українських дизайнерів цікаві для світового ринку дизайну. Наступне завдання — зробити ці ідеї комерційно успішними. Саме це питання зараз найбільш актуальне для всіх представників креативних індустрій в Україні, що зараз стрімко розвиваються. Проте без допомоги молодий український дизайн навряд чи зможе брати участь у таких великих міжнародних подіях. Зазвичай таку підтримку в європейських країнах надає держава. На цей раз розвитку українських креативних індустрій сприяє спеціальна програма Європейського Союзу в рамках ініціативи EU4Business за підтримки Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР), яка бачить в українських креативних індустріях величезний експортний та інвестиційний потенціал.

Такий прогрес українського дизайну на міжнародній події не є випадковістю: дизайн в Україні як частина креативних індустрій розвивається в останні пару років дуже динамічно. І не дивно, що саме дизайн зараз стає одним з перспективних напрямків для презентації України на міжнародному рівні, так як є сполучною ланкою між креативом і економікою. Ця нова мова культурної дипломатії зрозумілий європейцям і дає перспективу комерційної реалізації і монетизації креативного потенціалу України, в якому вже нікого не потрібно переконувати. До наших учасників відчувається інтерес і підвищену увагу, перш за все, завдяки феномену українського дизайну, який за дуже короткий період часу і перебуваючи у вкрай несприятливих умовах для розвитку, екстерном пройшов еволюцію в 10 разів швидше. І сьогодні демонструє нові ідеї в світі, де, здавалося б, все вже було і все вже винайдено. Українським дизайнерам вдається дивувати, викликати інтерес і навіть захоплення не тільки ідеями, а й якістю їх втілення, демонструючи одночасно і сучасне мислення, і в той же час зберігаючи «культурний код».

“Ukrainian Design Brands vol.2”: “українська савана”, березовий оп-арт, “домашній” офіс, емансипована розетка та світловий вихор.

Українcькі дизайнерські бренди на січневій виставці «Maison&Objet» 2019 (Париж)

Після успішного вересневого дебюту колективного стенду п’ятірки українських дизайнерських брендів на французькому салоні Maison&Objet, початок 2019 року відкриє нову серію виставкових європейських презентацій українського дизайну. На зимовому Maison&Objet 2019, який відбудеться у Парижі 18-22 січня, буде представлено другий колективний стен». 

П’ять яскравих українських виробників та бюро, обраних на конкурсній основі, продемонструють свої нові колекції меблів, інтер’єрного декору та освітлювальних приладів, що створені відомими українськими дизайнерами.

– Студія Sergey Makhno Architects представить у Парижі з новою екзотичну колекцію  меблів та аксесуарів «УКРСАВАНА», яка іронічно поєднує мінімалізм, мистецтво, українські традиції та японську філософію вабі-сабі. 

 – Бренд дизайнерських меблів MZPA представить «домашні» офісні меблі та підвісні світильники з натурального ясеню та м’якої шкіри. 

 Goloob Design Buro, напрямком якого є емоційний інтер’єрний декор та світлові аксесуари, продемострує складні за виробництвом, але лаконічні за сприйняттям керамічні світильники та інтер’єрні аксесуари.

 – Студія світла Next Level Lighting покаже колекцію підвісних ламп-трансформерів з натурального дерева із вбудованим LED-освітленням, на дизайн якої надихнула графіка природних структур та «траекторії» законів фізики. 

 – Компанія QUALITA пропонує предмети з нової колекції меблів у стилі «екологічний» поп-арт, виконані з використанням березової фанери. Особлива риса колекції — гра з оптичними ілюзіями, що віртуозно реалізована за допомогою прийому перфорації.

Проект реалізується за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. 

Студія SERGEY MAKHNO ARCHITECTS

«WE ART THE WORLD!» — саме так звучить слоган відомої майстерні сучасного українського дизайну та архітектури SERGEY MAKHNO ARCHITECTS, яка успішно працює у трьох напрямах: дизайн інтер’єрів, архітектура, предметний дизайн. За 15 років роботи студія реалізувала майже 600 проектів у 16 країнах світу. SERGEY MAKHNO ARCHITECTS має виразний та впізнаваний стиль, який її засновник, архітектор Сергій Махно називає Ukrainian Contemporary, віртуозно поєднуючи мінімалізм, мистецтво, українські традиції та японську філософію вабі-сабі. Минулого року студія відкрила власне керамічне виробництво і відтепер постійно дивує новими можливостями цього матеріалу та неочікуваними напрямами дизайнерського мислення. Також Сергій Махно заснував першу в Україні галерею предметного дизайну Sergey Makhno Gallery. 

Роботи SERGEY MAKHNO ARCHITECTS відзначені престижними міжнародними преміями: Red Dot Design Award, The International Property Awards, SBID.

Колекція меблів та аксесуарів «УКРСАВАНА»

«Українські традиції і природа – наші головні співавтори. Ми створюємо речі, що живуть поза часом і створюють власні світи»,  — каже Сергій Махно. 

Плитка Grass

Трави, освіжені дощем, висушені сонцем, пофарбовані повним місяцем. Закривайте очі й насолоджуйтесь таємним місцем, далеким від міста і турбот, де поняття «метушня» є невідомим. Завдяки різним варіантам розміщення – вертикальному або горизонтальному, широкій палітрі кольорів органічно доповнюйте будь-який інтер’єр. 

Світильники Uma

Птахи – першопоселенці в Укрсавані. Своїм магічним світлом зігріли мерзлу землю і почався новий світ. Uma є ідеальним додатковим освітленням: щось підкреслить, а щось залишить у тіні.  Зроблена з міді, вона наповнить вишуканий інтер’єр життям. Uma в кераміці – це про хороший смак, який підкреслює простота. 

Крісло The Elephant 

Одного дня, коли вже вечоріло, у крісел і диванів з колекції The Elephant виросли величезні вуха. Мешканцям Укрсавани захотілось затишку та усамітнення, і слони зробили все можливе, щоб допомогти їм захистити особистий простір. Дерево і текстиль, згладжені кути, гнучкі форми… Завжди на сторожі затишку. 

Світильник-стіл Bijou

Найелегантніший мешканець Укрсавани. Функціональність, одягнена в просту естетику.  Лампа має гнучку сталеву стійку із вбудованою світлодіодною голівкою, яку можна обертати на 180 градусів. Лампу можна використовувати, як світло для читання або для створення особливої атмосфери у вечірній час.

Кераміка Perekotypole

Довго в одному домі вона не затримується. Її постійно дарують, передають від баби до онучки. За повір’ями Укрсавани, в домі, де є чашка чи ваза Perekotypole, завжди вистачатиме часу на подорожі і пригоди. Усю кераміку студія створює на власному виробництві. Кожен виріб робиться вручну, в єдиному екземплярі. 

makhno.com.ua, makhno.shop 

MZPA

Український меблевий бренд, який починав зі створення окремих предметів меблів, а тепер розробляє повноцінні колекції у співпраці з дизайнерами та архітекторами.  Більшість предметів з нової колекції меблів  будуть вперше представлені на виставці Maison&Objet у Парижі у січні 2019 року.

«Серед усього розмаїття матеріалів ми вибрали для цієї колекції деревину ясеня та м’яку шкіру. Адже саме вони якнайкраще додають «тактильності» та емоційності, здавалося б, суто функціональним речам з «діловою» репутацією. Адже ми прагнули додати робочому процесу справжнього задоволення. Важливо, що велика увага надається саме поверхням, які обов’язково мають бути приємними на дотик. Цей надзвичайний результат «домашнього офісу» ми отримали завдяки таланту іменитих українських дизайнерів — Катерині Соколової, Сергія Готвянського, Юлії Кононенко — та молодих початківців.  

Кожен предмет поєднує в собі функцію, естетику та тактильність. Саме тому бренд створює не предмети, але атмосферу, а клієнти купують не меблі, а справжні об’єкти дизайну», — каже керівник проекту MZPA Галина Проскуріна.

Колекція для «домашнього» офісу складена за всіма правилами сучасної функціональності, раціональності та елегантного мінімалізму. Головний колір колекції — теплий відтінок «кленовий сироп». Основні матеріали — високоякісна деревина ясеню та м’яка шкіра, які використовуються в усіх продуктах «набору». Вони чудово відображають любов компанії до натуральних тактильних поверхонь. Кожен предмет розроблений таким чином, щоб його можна було легко зібрати та розібрати. Предмети колекції легко комбінується один з одним як в інтер’єрі домашнього робочого простору, так і офісу. Ця колекція здатна створити зосереджену та теплу робочу атмосферу не тільки вдома, але й в галасливому коворкінгу. 

Стіл VM desk (Дизайнер Сергій Готвянський)

VM desk — це офісний робочій стіл у стилі smart casual, розроблений титулованим українським дизайнером Сергієм Готвянським, співзасновником Nott Design Studio. Стіл, виконаний з міцної, довговічної деревини ясеню, має елегантний та вишуканий вигляд «топ-менеджера». Теплі тони та шкіряні деталі перетворюють навіть напружений робочий процес у максімально комфортний та затишний. Важливою особливістю стола є сумка-органайзер з міцної та м’якої італійської шкіри. Дерев’яні ручки, якими оздоблена сумка — не прсто дизайнерська знахідка, а цілком функціональний елемент:  основний задум сумки-органайзера у тому, що в будь яку хвилину сумку з усіма необхідними речами можна просто взяти з собою та піти, не боячись забути важливе на роботі. Дерев’яний корпус столу створює легкий та пластичний силует, який чудово пасує до будь-якого інтер’єру. До того ж стіл VM desk легко та охайно складається, що допоможе зберегти ваш простір та заощадити місце та витрати на перевезення. Погодьтеся, це ідеальний «діловий партнер». 

Mild chair (Дизайнер Катерина Соколова)

Стілець Mild chair, виготовлений з деревини ясеня та міцної італійської шкіри, має підкреслено простий дизайн та поєднує в собі функціональність та ергономічність, відповідаючи всім вимогам до максимально комфортного робочого місця. Mild chair має скандинавський характер та французький шарм. Пластичні лінії дерев’яного каркасу стільця стабілізуються широким м’яким сидінням та ергономічною спинкою, яка забезпечує оптимальний комфорт. Обивка стільця виконана з тканини. Mild chair ідеально поєднується зі столом VM desk в офісних або житлових інтер’єрах.

Стелаж (Дизайнер Олексій Харо)

Цей універсальний продукт для зберігання особистих речей має виразну особливіть, що одразу виділяє його поміж інших: усі полиці виготовлені із різних матеріалів — текстилю, металу та дерева. Другий акцент предмету — модульність: для кожної функції за вашими потребами (місце для квітів, документів, книжок) передбачені окремі модулі. І це ще не все: найголовніша несподіванка стелажу — можливість видозмінювати його за власним смаком. Ви можете  додати кілька полиць у висоту або ширину, змінювати модулі або переставляти їх з однієї полиці на іншу, таким чином, створити свій ідеальний стелаж — більш декоративний або бильш практичний і функціональний. 

Колекція світильників“Nut C”  (Дизайнер Юлія Кононенко)

Колекція світильників «Nut C» одразу привертає увагу гнучкими силуетами та незвичним для освітлвального приладу поєднанням матеріалів: дерево зі шкірою. А також — масштабуванням цікавої ідеї у різних розмірах та формах. Найбільша лампа в колекції «Nut B» може освітити всю вітальню. Настінне бра «Nut W» розроблений спеціально для спалень, власники яких здатні оцінити красу вишуканої простоти. Лампи середнього розміру «Nut С» та «Nut S» прекрасно комбінуються, та стануть доречними ненав’язливими акцентами в інтерьєрі будь-якого призначення. Усі лампи в колекції балансують між скандинавським мінімалізмом та європейською любов’ю до непомітно-розкішних деталей. Високоякісна древина ясеню, шкіра, алюміній роблять ци світильники предметами-уособленням сучасної ввічливої роскоші.

www.mzpa.co

Goloob Design Buro 

Українська компанія, що створює сучасний та вишуканий дизайн, відкриваючи нові виразні можливості традиційних матеріалів — фаянсу, порцеляни та дерева. Бренд дотримується концепції Slow Design та підкреслює красу та важливість повсякденних речей. Goloob Design Buro не лише створює предмети, а й наповнює кожну річ емоційним сенсом. Це можна відчути, торкнувшись шорсткої поверхні круглого світильника, взявши до рук дзеркало або клікнувши декілька разів керамічним вимикачем. Предмети Goloob – це чуттєвий досвід взаємодії зі світом. 

На виставці представлені три об’єкти. Дизайнерка Марія Красюк створила для Goloob великий настільний світильник з круглим плафоном та п’єдестал для дзеркала у формі кавового зерна. Обидві роботи виготовлені з фаянсу та мають складні біонічні форми. Третій об’єкт – порцелянова розетка, розроблена студією Dorogaya. Завдяки виразній формі та акцентному дизайну електрична розетка oii набуває нового значення в інтер’єрі. 

Ceramic lamp №1 (дизайн Марії Красюк)

Великий світильник складається з двох елементів — підставки та сферичного плафону. Створення такої форми з фаянсу – надскладне завдання з технологічної точки зору. Спеціально для світильника був розроблений круглий фаянсовий вимикач, взаємодія з яким – окремий тактильний досвід.

Ceramic pedestal №1 (дизайн Марії Красюк)

Маніфест жіночності та любові до себе. Замість того, щоб похапцем глянути на відображення в екрані смартфону, сучасна жінка перетворює споглядання власної краси на своєрідний ритуал. Фаянсова підставка біонічної форми, нагадує кавове зерно. Поєднання буржуазності та мінімалізму.

Електрична розетка oii (дизайн студії Dorogaya)

Емансипована електрична розетка, що прагне бути на видноті. Раніше електричні розетки були лише функціональним елементом приміщення. Іноді їх підбирали в тон шпалерам, та здебільшого сором’язливо ховали за диваном або в затінку серванта. Настав час змістити акценти! Розетка oii виходить на перший план, поєднуючи функцію та естетику. Замість декоративних тарілок та постерів ваше помешкання віднині прикрашатимуть розетки. 

www.goloob.com

Next Level Lighting (NLL) 

Світлова компанія Next Level Lighting (NLL) знаходиться у західній частині України та продовжує традиції високоякісної обробки деревини для виготовлення унікальних світильників. Вже чотири роки студія, яка була заснована Артемом Колюкою, та Миколою Савіним, спеціалізується на люстрах та дерев’яному декорі преміум-сегменту.

Починаючи з 2014 року вироби NLL користуються популярністю не лише у дизайнерів, архітектурних студій, але й поцінувувачів цікавих та якісних речей з країн Північної Америки, Європейського Союзу та Близького Сходу.

Люстра «DNA»

Одна із найсвіжіших моделей в серії «Interstellar» — люстра «DNA». Натхнена природою, її процесами і структурами, люстра інтерпритує молекулярні сполуки, а версія із двох переплетених моделей має багато спільного із молекулою ДНК. 

Люстра являє собою конструкцію спіралевидної форми, сконструйовану із дерев’яних планок із вбудованим професійним LED-освітленням. В залежності від кількості елементів, довжину  конструкції можна варіювати, враховуючі потреби та параметри приміщення. Ця люстра виглядає екстраординарно і футуристично, як справжній арт-об’єкт. Тому, завдяки незвичайній конструкції та читкості ліній, цілком заслуговує на місце основного акцентного об’єкту у інтер’єрі. Легкість та мобільність предмету надає можливість як вертикального, так і горизонтального розміщення, навіть у складному міжсходовому просторі. 

Люстра «Torus» 

Люстра «Torus»    це модель із серії  «Interstellar», яка вже добре зарекомендувала себе на європейскому та американському ринках. Ідея люстри, елементи якої з’єднані між собою без єдиного зарізу, була запозичена у траекторії руху енергії у нашому Всесвіті. Всі світлові елементи люстри створюють візуальній перехід ліній та світлових потоків за малюнком світлових проекцій, схожих на потоки електромагнітного поля.

Люстра «INTERSTELLAR XL»

Ще одна люстра, що знайшла натхнення у космічних форм та у міжзоряних просторах. Завдяки своїй незвичайності, цей об’єкт освітлення «завихрує» світлом будь-який інтер’єр і створить атмосферу майже магічної осяяності, адже роздає м’яке всенаправлене світло.

Хоча функція люстри —  декоративне освітлення, «INTERSTELLAR XL» яскраво довершує сучасні мінімалістичні інтер’єри. Складається люстра із окремих частин із вбудованним професіональним LED-освітленням, надійно збирається у єдиний дерев’яний конструктив з дрібних модулів.

Люстра “Vortex” 

Люстра «Vortex», що переосмислює форму вихору та воронку торнадо — новинка модельного ланцюга серії «Interstellar». Своїми візуальними лініями люстра перебуває у русі з усіх ракурсів спостерігання. Делікатна та компактна, зібрана в єдине ціле із багатьох дерев’яних світлових модулів, конструкція дає м’яке світло, яке направлене вниз і вгору.  Люстра має вбудованні професіональні LED-освітлювачі.

www.nl-ds.com

Артем Колюка – дизайнер і спізасновник Next Level Lighting (NLL). Перебуваючи у постійному пошуку нових рішень та свіжих ідей у різних сферах — моді,  графічному дизайні, дизайні інтер’єру, він врешті знайшов себе в конструюванні освітлювальних приладів. Створення люстр компанія почала ще у 2014 році. Шукаючи натхнення у природі речей, космосу та світі молекул, Артем  Колюка представляє свою колекцію світильників серії «Interstellar».

QUALITA

Основні напрямки діяльності компанії QUALITA — виготовлення меблів, дверей, вікон, сходів, інших елементів інтер’єра та екстер’єра. Варіативність і гнучкість рішень дозволяє клієнтам реалізовувати комплексні, нестандартні проекти в рамках однієї компанії. А також значно полегшує процес погодження та інтеграції всіх виробів у житлове приміщення. 

Власне виробництво компанії дає можливість втілити найсміливіші ідеї, наповнюючи дім унікальними деталями інтер’єру. У виробництві меблів виробів використовуються лише сертифіковані матеріали і комплектуючі, що гарантує безпеку та екологічність кінцевого продукту. Це особливо важливо для сімей із маленькими дітьми та взагалі всіх людей, що цінують високий рівень життя. 

Колекція меблів Op-art (Дизайнер Юрій Зименко)

Дизайн колекції Op-art – результат безкінечного розширення сфери прикладного мистецтва. Разом з тим, предмети колекції мають форму не лише доцільну і конструктивно логічну, але й емоційно виразну. Завдяки поступовій зміні форми фрезерування, площини стають рухомими і «живими». Це створює ефект кінетично глибоких поверхонь. У предметі працює не лише форма, але й колір. Під натуральною березовою фанерою прихована чорна матова основа – яскравий контраст, що створює глибоке візуальне враження. Але сміливий дизайн не заважає  цим меблям органічно вписуватся у будь-який простір, не порушуючи гармонію атмосфери.

Вочевидь, саме такі меблі набувають естетичної цінності. При цьому продукт дизайну відповідає своєму прямому функціональному призначенню. 

Завдяки використанню натуральної фанери із берези, меблі мають благородну натуральність, а масивні металеві елементи додають характер. В конфігурації виробів задіяний складний елемент – сполучення деталей під кутом 45˚, а також гострі грані полиці під кутом 45˚. У виробництві предметів використовуються тільки сертифіковані матеріали та комплектуючі. Фурнитура Blum, Hafele.

qualita.com.ua

Юрій Зименко – відомий український дизайнер, керівник Design Studio Yuriy Zimenko. Займається дизайном приватних і громадських просторів, предметним дизайном.  На створення дизайна колекції Op-art Юрія надихнуло сучасне мистецтво, а саме — напрям поп-арт, мистецька течія другої половини ХХ століття, в якому використовувались різні оптичні ілюзії. Автора надихнули різноманітні геометричні абстракції, засновані на особливостях сприйняття пласких та просторових фігур, чия фактура стає головним засобом виразності.

 

Учасники українського стенду на січневій виставці Maison et Objet

За результатами селекції експертної комісії учасниками у другому Ukrainian Design Brands VOL2 стануть: Sergey Makhno Architects, MZPA, Goloob, Qualita, Next Level Design Studio

 

 

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та
розвитку (ЄБРР) і фінансується у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
Ініціатива EU4Business об’єднує усі програми ЄС, спрямовані на
підтримку малих і середніх підприємств у регіоні Східного партнерства,
до якого входять ЄС, його держави-члени і шість країн-партнерів:
Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Грузія, Молдова та Україна. Більш
детальна інформація на офіційному веб-сайті www.eu4business.eu

Українcькі дизайнерські бренди на вересневій сесії «Maison&Objet» 2018 (Париж)

В цьому році Україна буде вперше представлена на Maison&Objet 2018 колективним стендом українських виробників меблів та світла. Це свідчить не тільки про те, що загальний рівень національного предметного дизайну невпинно зростає, але й про те, що в Україні дизайн та креативні індустрії стає невідємною складовою культурного бренду країни.

Виставка «Maison & Objet» — це надзвичайна нагода для українських дизайн-брендів не тільки потрапити до світової спільноти промислового дизайну, але й надійно закріпитися в ньому завдяки комерційній перспективності масштабного паризького салону.

Учасники першого колективного стенду на «Maison & Objet», якій має назву «Ukrainian Design Brands», були обрані на конкурсній основі, ними стануть перспективні компанії з п’яти міст України. Це харківська студія «Ryntovt Design», львівський бренд «Grid/» у колаборації із дизайн-бюро «Hochu rayu», київський бренд «NOOM» під керівництвом дизайнера Катерини Соколової, виробник освітлювальних приладів з Одеси «Yalanzhi Objects» та меблева компанія «ZEGEN» (Черкаси).

Проект реалізується за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Зустрічайте найкращі українські бренди на Maison & Objet
Sector: UNIQUE & ECLECTIC
Hall: 6, Stand: C44 – D43
😍💙💛

Новий склад експертної комісії для вибору учасників наступного Maison et Objet (січень 2019)


Олексій Іскос

Промисловий дизайнер
Освіта:  Архітектурний факультет Харківського Інженерно-Будівельного Інституту;
Педагогічний Інституті ім. Сковороди.
У 1991 переїхав до Данії. Закінчив відділення предметного дизайну Датської Школи Дизайну в 1996.
Кар’єра: З 1999 до 2010 працював в студії Komplot Design.
З 2010 співзасновник і партнер в Iskos-Berlin Design.
Досягнення: Продукти, розроблені в першу чергу в KOMPLOT, а потім в ISKOS – BERLIN, були представлені в музеї дизайну Данія, Die Neue Sammlung – Міжнародний музей дизайну в Мюнхені, Музей сучасного мистецтва, Нью-Йорк та ін. Різні твори входять до колекцій дизайнерського музею Данмарк, колекції Державної мистецької ради та Ісландського музею дизайну.
У 2018 відкрив студію Aleksej Iskos Design.
Філософія: “Ми бачимо дизайн як мистецтво розповіді. Ця історія зазвичай досить складна, складається з семантики, морфології, матеріальності, технології об’єктів та багатьох інших елементів.”
 
Костянтин Ковшевацький

Головний редактор, співзасновник платформи та видання PRAGMATIKA.MEDIA
Освіта: Одеський Національний Економічний Університет, факультет економіки і управління підприємництвом
PRAGMATIKA.MEDIA – це міжнародний архітектурний ресурс та інформаційно-публіцистичне видання для професіоналів і широкого кола читачів, що представляє новини, тренди та тенденції в сфері архітектури, дизайну, ландшафтного проектування і урбаністики
Філософія: «Якість твого життя – це якість наративу, що ти споживаєш»


Анастасія Білецька


Практик формування процесів розвитку української дизайн спільноти.
 
Кар’єра: Арт директор Creaheart communication agency, MAINO design Ukraine
Досягнення: релізовані міжнародні проекти: Bologna Design Week (Design Exists 2015, Collaboration 2016), Paris Design week (Les vols/«Польоти уві сні та наяву») 2016, Transformation 2017), “Ефект Хризаліди” Париж, 2017.
Філософія: “Ми повинні давати собі шанси. Це стосується всіх сфер життя – суспільного, бізнесового, приватного”.
Моя місія співзвучна до місій компаній з якими я працюю – створювати успішні приклади, які входять до сучасної історії українського промислового дизайну, допомагати формувати та просувати сталий образ “українського стилю-дизайну” в Європі та світі.
 

Ольга Богданова

Архітектор, дизайнер інтер’єру, креативний менеджер в сфері предметного дизайну.
Кар’єра: Партнер та архітектор 2b.group, керуючий партнер в prostir86, куратор українських стендів на Paris Design Week 2016-2017 та Dutch Design Week 2017-2018
Філософія: Make things simple.
Бачити в різноманітності спільне та вміти його поєднати. Працювати з багатьма, чути та обмінюватись поглядами на одні й ті ж самі речі мабуть один з самих важких але дуже захоплюючих шляхів в роботі.
 
 

Ольга Терефєєва

Менеджер-стратег, дизайнер інтер’єру, викладач
Кар’єра: Менеджер pr and partnership у SBID UKRAINE, Товариство британського і міжнародного дизайну в Україні, дизайнер інтер’єру, викладач EDS (Європейська Школа Дизайну в Києві)

Євген Семененко

Культуртрегер, куратор дизайн програм
Кар’єра: Займає посаду Senior Graphic Designer Coca-Cola Ukraine і посаду глави правЗанімает посаду Senior Graphic Designer Coca-Cola Ukraine і посаду голови правління «ВАРТО» (Київське об’єднання молодих дизайнерів України) .ленія «ВАРТО» (Київське об’єднання молодих дизайнерів України).
Досягнення: створив найпопулярніші і відвідувані культурно-освітні проекти спільноти дизайнерів на території України, таких як: ВАРТІ ІМЕНА, ВАРТЕ КІНО, ARCHISPHERE, INDUSTART, ВАРТА СПРАВА, AUTOМАЙ, люстри, ВАРТЕ Кiно … і т.д.

Програма реалізується Європейським Банком Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) і фінансується у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Експертна комісія визначила п’ятірку виробників, які представлять українські дизайнерські меблі, світло та аксесуари на виставці Maison&Objet

Експертна комісія визначила п’ятірку виробників, які представлять українські дизайнерські меблі, світло та аксесуари на виставці Maison&Objet в Парижі у вересні 2018 року. На експертів було покладене важке завдання вибору, адже кожна з поданих  заявок гідна участі у проекті, та абсолютно заслуговує бути експонентом колективного українського стенду.

Відомий промисловий дизайнер, член експертної комісії, Олексій Іскос, так прокоментував свій вибір:

“Я виходив з двох основних критеріїв:
1. Оригінальність. Мета виставки – показати не те, що «ми можемо не гірше», а що український дизайн може краще або інакше.
2. Комерційна цінність. Паризька виставка багато в чому орієнтована на роздрібний продаж. Там легше знайти не виробника для свого предметного дизайну, а конкретного покупця – магазин, галерею або приватну особу.”

Вітаємо обраних учасників! Цього вересня на виставці свої продукти представлять:

RYNTOVT DESIGN http://ryntovt.com
Yalanzhi objects http://objects.yalanzhi.com/ru/
NOOM Home https://www.noom-home.com
Grid Idea http://grid-idea.com
ZEGEN https://zegen.ua

Ми впевнені, що предмети та меблі українських виробників – учасників першого колективного стенду на Maison&Objet, знайдуть своїх прихильників та покупців. Бажаємо комерційних успіхів першій п’ятірці!

Дякуємо всім виробникам, які взяли участь у відборі, а тим, хто не потрапив до вересневої селекції нагадуємо, що за два місяці почнеться відбір учасників  на січневу виставку. Слідкуйте за оголошеннями!

Нагадаємо:

Вибрані на конкурсних засадах учасники повинні покрити 35%  відповідних витрат на оргацізацію вискавки, а також усі індивідуальні витрати, пов’язані із власним перельотом та проживанням під час виставки. Умови участі не вимагають обов’язкової фізичної присутності компаній під час експозицій їхніх предметів на виставці. Власний внесок учасника складає 1600 євро.

Допомога надаватиметься на замовлення ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу, та включатиме фінансування 65% вартості консультаційних послуг з підготовки до участі, оренди виставкової площі, логістичних послуг, маркетингових матеріалів, виготовлення та монтажу виставкового стенду, перекладацьких та репрезентаційних послуг під час виставок та у переговорах із потенційними партнерами.

За додатковою інформацією та допомогою звертайтесь:

+380677700757 (Сана Шевченко)
+380668489233 (Анастасія Білецька)
expodesign.ua@gmail.com

Організатор проекту:
Компанія Майно Дизайн

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
Ініціатива EU4Business об’єднує усі програми ЄС, спрямовані на підтримку малих і середніх підприємств у регіоні Східного партнерства, до якого входять ЄС, його держави-члени і шість країн-партнерів: Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Грузія, Молдова та Україна. Більш детальна інформація на офіційному веб-сайті www.eu4business.eu

 

SBID — міжнародна організація, яка об’єднує професійних дизайнерів і архітекторів з виробниками, девелоперами, інвесторами та постачальниками. До асоціації входять понад 50 тисяч акредитованих професіоналів з усього світу.

SBID — це платформа, де формуються тенденції, відбувається обмін знаннями та досвідом. Представники індустрії отримують доступ до масштабних проектів та інвестицій. Індустрія інтер’єрного дизайну, як один з важливих секторів економіки Великобританії з обсягом ВВП £ 11.6 млрд, активно підтримується британським урядом. За розвиток дизайн-індустрії в своїй країні Королева Великобританії Єлизавета II нагородила президента SBID Ванессу Бреді  орденом Британської імперії.

INFO DAY – креативний експорт – Paris Design Week та Maison et Objet.  

INFO DAY – креативний експорт – Paris Design Week та Maison et Objet.  

Консультація для учасників проектів, а також для всіх дизайнерів та креативних виробників, які знаходяться в процессі розвитку власних брендів або вже готові виходити на міжнародні ринки. 

Дата проведення – 6 ЧЕРВНЯ

Час – 17.00 – 20.00

Місце проведення – “Вілла Верде”, вул. Кирилівська, 102  (http://www.villaverde.ua)

 

На цій зустрічі ви зможете дізнатися відповіді на питання, що стосуються виставкової діяльності та креативного експорту.

Навіщо брати участь у міжнародних подіях? 

Як підготуватися до виставки?

Які документи та сертифікати мають бути наявні, якщо ви вирішили продавати свої товари у світі? 

Як організувати логістику своїх товарів за кордон?  

Та багато інших відповідей від запрошених експертів – партнерів еко-системи дизайну:

  1. ЄДШ* про освіту предметного дизайнера (http://eds.ua)
  2. ФАБ ЛАБ Fabricator* про можливості швидкого протопипування (http://fabricator.me)
  3. SBID (https://www.sbid.org/sbid-ukraine/)
  4. ЕРО*4 кроки для початківців експортерів (https://epo.org.ua)
  5. Logistic Center* про міжнародні стандарти перевезення вантажів, необхідна документація (http://logistic-center.com.ua)
  6. Меблеві Технології* про можливості якісного виробництва (http://mt.ua)
  7. Ольга Богданова, PROSTIR86. Дизайн менеджмент. Як “приготувати” дизайн.

 

Попередньо порядок денний: 

17 00 

Вступне слово:

Керівник Компаніі «Меблеві технології» Андрій Завальнюк

Власниця  «Вілла Верде» Юлія Завальнюк

Організатор – “МАЙНО Дизайн”

17 15 

HIS – головний редактор HIS – Анастасія Бєлогривцева оголосить учасників Тижня Дизайну Paris design Week 2018. Вручення спеціальних подарунків дизайнерам від Партнера ФАБ ЛАБ “Fabricator”

Керівник Компанії “Меблеві Технології” Андрій Завальнюк оголосить переможців – учасників вересневої виставки Maison et Objet 2018

17 20

Виступи парнерів- учасників екосистеми дизайну. 

18 00

Для учасників проектів цього року буде оголошено таймінг виконання проекту  – дед-лайни подачі матеріалів, вимоги до підготовки

19 30 

Додаткові питання до Організатора та Партнерів 

 

Українські виробники предметів дизайну відкриють двері у європейське майбутнє на вересневому паризькому салоні Maison&Objet.

Експертна комісія визначила п’ятірку виробників, які представлять українські дизайнерські меблі, світло та аксесуари на виставці Maison&Objet в Парижі у вересні 2018 року. На експертів було покладене важке завдання вибору, адже кожна з поданих  заявок гідна участі у проекті, та абсолютно заслуговує бути експонентом колективного українського стенду.

Відомий промисловий дизайнер, член експертної комісії, Олексій Іскос, так прокоментував свій вибір:

“Я виходив з двох основних критеріїв:
1. Оригінальність. Мета виставки – показати не те, що «ми можемо не гірше», а що український дизайн може краще або інакше.
2. Комерційна цінність. Паризька виставка багато в чому орієнтована на роздрібний продаж. Там легше знайти не виробника для свого предметного дизайну, а конкретного покупця – магазин, галерею або приватну особу.”

Вітаємо обраних учасників! Цього вересня на виставці свої продукти представлять:

RYNTOVT DESIGN http://ryntovt.com

Yalanzhi objects http://objects.yalanzhi.com/ru/

NOOM Home https://www.noom-home.com

Grid Idea http://grid-idea.com

ZEGEN https://zegen.ua

Ми впевнені, що предмети та меблі українських виробників – учасників першого колективного стенду на Maison&Objet, знайдуть своїх прихильників та покупців. Бажаємо комерційних успіхів першій п’ятірці!

Дякуємо всім виробникам, які взяли участь у відборі, а тим, хто не потрапив до вересневої селекції нагадуємо, що за два місяці почнеться відбір учасників  на січневу виставку. Слідкуйте за оголошеннями!

Нагадаємо:

Вибрані на конкурсних засадах учасники повинні покрити 35%  відповідних витрат на оргацізацію вискавки, а також усі індивідуальні витрати, пов’язані із власним перельотом та проживанням під час виставки. Умови участі не вимагають обов’язкової фізичної присутності компаній під час експозицій їхніх предметів на виставці. Власний внесок учасника складає 1600 євро.

Допомога надаватиметься на замовлення ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу, та включатиме фінансування 65% вартості консультаційних послуг з підготовки до участі, оренди виставкової площі, логістичних послуг, маркетингових матеріалів, виготовлення та монтажу виставкового стенду, перекладацьких та репрезентаційних послуг під час виставок та у переговорах із потенційними партнерами.

За додатковою інформацією та допомогою звертайтесь:

+380677700757 (Сана Шевченко)
+380668489233 (Анастасія Білецька)
expodesign.ua@gmail.com

Організатор проекту:
Компанія Майно Дизайн

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та
розвитку (ЄБРР) і фінансується у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Ініціатива EU4Business об’єднує усі програми ЄС, спрямовані на
підтримку малих і середніх підприємств у регіоні Східного партнерства,
до якого входять ЄС, його держави-члени і шість країн-партнерів:
Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Грузія, Молдова та Україна. Більш
детальна інформація на офіційному веб-сайті www.eu4business.eu

Експертна комісія відбору українських учасників Paris design week та виставки Maison&Objet 2018

Для проведення відбору учасників серед усіх прийнятих заявок на участь у Paris design week та у виставці Maison&Objet 2018 ми запросили професіоналів, які розуміються на промисловому дизайні, виробництві предметів дизайну та меблів, знаються на нових технологіях та тенденціях. Представляємо наших експертів-консультантів:

 

Вінсент Ромео

Головний редактор, трендхантер

Освіта: з 2004 по 2006 – CS2i Nevers, майстер Bac + 5, Магістр, інформатика і розвиток, інженерна справа;

з 2000 по 2002 – ТПП Nevers Training Group, BTS Computer Science, IT Application Developer

Кар’єра: Засновник та головний редактор Blog Esprit Design 

Blog Esprit Design французьке он-лайн медіа, присвячене дизайну у всіх його формах: від ідеї до творіння, від натхнення до виробництва, від руки до інструмента, від майстра до дизайнера … Всі ці поняття, врешті решті, нічого без один одного.

Досягнення: З 2008 року платформа BED пропонує щоденний огляд нових талантів та об’єктів, 100% селекційну експертну інформацію зі усього світу для промислових дизайнерів, архітекторів, дизайнерів інтер’єру.

Олексій Іскос

Промисловий дизайнер

Освіта:  Архітектурний факультет Харківського Інженерно-Будівельного Інституту;

Педагогічний Інституті ім. Сковороди.

У 1991 переїхав до Данії. Закінчив відділення предметного дизайну Датської Школи Дизайну в 1996.

Кар’єра: З 1999 до 2010 працював в студії Komplot Design.

З 2010 співзасновник і партнер в Iskos-Berlin Design.

Досягнення: Продукти, розроблені в першу чергу в KOMPLOT, а потім в ISKOS – BERLIN, були представлені в музеї дизайну Данія, Die Neue Sammlung – Міжнародний музей дизайну в Мюнхені, Музей сучасного мистецтва, Нью-Йорк та ін. Різні твори входять до колекцій дизайнерського музею Данмарк, колекції Державної мистецької ради та Ісландського музею дизайну.

У 2018 відкрив студію Aleksej Iskos Design.

Філософія: “Ми бачимо дизайн як мистецтво розповіді. Ця історія зазвичай досить складна, складається з семантики, морфології, матеріальності, технології об’єктів та багатьох інших елементів.”

 

Анастасія Білецька

Практик формування процесів розвитку української дизайн спільноти.

 

Кар’єра: Арт директор Creaheart communication agency, MAINO design Ukraine

Досягнення: релізовані міжнародні проекти: Bologna Design Week (Design Exists 2015, Collaboration 2016), Paris Design week (Les vols/«Польоти уві сні та наяву») 2016, Transformation 2017), “Ефект Хризаліди” Париж, 2017.

Філософія: “Ми повинні давати собі шанси. Це стосується всіх сфер життя – суспільного, бізнесового, приватного”.

Моя місія співзвучна до місій компаній з якими я працюю – створювати успішні приклади, які входять до сучасної історії українського промислового дизайну, допомагати формувати та просувати сталий образ “українського стилю-дизайну” в Європі та світі.

 

 

Андрій Завальнюк

Власник компанії ПП “ВКФ Меблеві технології”

Місія: Створення синергетичного поля для комунікації учасників меблевого ринку з метою генерації конкурентного експортно-орієнтованого продукту з високою доданою вартістю.

 

Анастасія Бєлогривцева

Головний редактор, дизайн-транслятор

Освіта: Київський Інститут Журналістики.

Сміливо вважає, що працює за фахом, хоча дизайном захоплюється більше, ніж написанням текстів. Це захоплення почалося зовсім випадково, коли прийшла працювати звичайним редактором в глянсовий журнал, а після співбесіди була призначена «інтер’єрним» і випусковим за сумісництвом.

Кар‘єра: 2012 – 2014 – випусковий, інтер’єрний редактор журналу “Дім та Інтер’єр”; 2013 – 2015 – автор-фрілансер порталу O’DOME, журналу “Ідеальний дім”; 2015 – головний редактор порталу HIS.

Анастасія Люстерник

Інноватор, дизайнер

Освіта: Istituto Europeo di Design Milan за спеціальністю дизайн інтер’єрів; Istituto Marangoni Milan за спеціальністю продакт дизайн, дизайн освітлення.

Кар’єра: Засновниця київського Fablab Fabricator – майстерні швидкого прототипування.

Досягнення: Переможниця конкурсу на розробку простору для книжкового магазину La Feltrinelli Milan; Друге місце у конкурсі Yacht concept design Monaco.

 

 

Євген Семененко

Культуртрегер, куратор дизайн програм

Кар’єра: Займає посаду Senior Graphic Designer Coca-Cola Ukraine і посаду глави правЗанімает посаду Senior Graphic Designer Coca-Cola Ukraine і посаду голови правління «ВАРТО» (Київське об’єднання молодих дизайнерів України) .ленія «ВАРТО» (Київське об’єднання молодих дизайнерів України).

Досягнення: створив найпопулярніші і відвідувані культурно-освітні проекти спільноти дизайнерів на території України, таких як: ВАРТІ ІМЕНА, ВАРТЕ КІНО, ARCHISPHERE, INDUSTART, ВАРТА СПРАВА, AUTOМАЙ, люстри, ВАРТЕ Кiно … і т.д.

 

Ольга Терефєєва

Менеджер-стратег, дизайнер інтер’єру, викладач

Кар’єра: Менеджер pr and partnership у SBID UKRAINE, Товариство британського і міжнародного дизайну в Україні, дизайнер інтер’єру, викладач EDS (Європейська Школа Дизайну в Києві)