Париж ждет! Компания Maїno Design Ukraine организовывает третий по счету коллективный украинский стенд на выставке Maison&Objet.

Читайте в свежем номере PRAGMATIKA

Увидеть Париж и умереть… Нет, пожалуй, умирать не надо, лучше заставить других умереть от восторга. Компания Maїno Design Ukraine организовывает коллективный украинский стенд на выставке интерьерного дизайна и предметов декора Maison&Objet в сентябре 2019 г.

текст ЕЛЕНА ПАНЧЕНКО / ИНТЕРВЬЮ / 15 АПРЕЛЯ 2019

Французький дизайн та українське традиційне мистецтво поєдналися в Києві під час Французької весни!

16 квітня відбулося відкриття міжнародного французько-українського проекту «Свої вітрини. Кольори України», який відроджує українські традиції у вітринах. Проект, запущений у рамках 16 го фестивалю «Французька Весна в Україні», є результатом колаборації всесвітньо відомої французької декораторки Ізабель Даерон та знаної української художниці Дарії Альошкіної, що працює в техніці витинанки. Джерелом натхнення для створення нових вітрин магазину стало розмаїття відтінків української землі та барви природних матеріалів.

Ізабель Даерон – всесвітньо відома французька дизайнерка.
Серед клієнтів її студії – Центр Жоржа Помпіду, паризькі та токійські буктіки Hermès, французькі філії мережі Leroy Merlin, Orange, Suez environment, Lesieur та інші. У Києві Ізабель Даерон вперше працювала з вітринами українського магазину, де її мета була підкреслили український автентичний код.

Дарія Альошкіна – українська художниця і скульпторка, яка багато років відроджує давнє українське паперове мистецтво витинанки (делікатне симетричне вирізання аркушів паперу) і трансформує його в сучасному контексті.

Processed with VSCO with k1 preset
Масштабні паперові інсталяції з філігранною обробкою стали головною відмінністю стилю Дарії.

«Вперше за історію існування магазину наші вітрини оформлені у колаборації французької декораторки та української мисткині. І результат вражає! Ми ще не зустрічали такої цікавої і незвичної інтерпретації кольорів України. Земля і пісок, вереск і буряк – на фоні цих відтінків природи витинанка, як традиційне українське паперове мистецтво, «заграла» по-іншому. У реалізації проекту було використано фарби Argile.

Проект має важливу місію – культурне взаємопроникнення традиційного українського мистецтва та сучасного європейського дизайну. Популяризуючи український культурний код як джерело натхнення для креативних індустрій, він створює нові можливості для культурного обміну та комерційного співробітництва між Україною і Францією. Це знакова подія для Всі. Свої, для українських брендів, для України. І, звісно ж, це ще й неабиякий подарунок для киян та прикраса міста – Хрещатик такого ще не бачив», – розповідає автор і керівник проекту «Всі. Свої» Ганна Луковкіна.
«Нам дуже приємно так елегантно, вишукано та несподівано розширювати формат Французької Весни. Адже окрім традиційних кіно, театру, музики, ми знайомимо шанувальників фестивалю з новим видом мистецтва та французької культури – мистецтвом декорування вітрин. І ще приємніше, що на цей проект Ізабель Даерон надихнула саме українська традиція, кольори української землі, ремесла та дизайн», – говорить Селін Метель, виконавча директорка Французького інституту в Україні.

У реалізації проекту брали участь українські декораторки та дизайнерки: Анастасія Оніщенко, Александрина Лукач, Аліна Пунь, Ірина Грибовска, Ірина Бойченко, Ірина Пантюхіна, Оксана Войт, Світлана Омельченко, Катерина Костенко , Катерина Бондаренко, Маргирита Кругляк, Леся Максаєва , Ольга Шишкіна.


Коммунікація та кураторство від в Всі. Свої – Head of PR & Communications Тетяна Фіщук


Нові арт-вітрини цієї весни дісталися магазину «Всі. Свої | Дім та Декор» на Хрещатику, 34. Поспішайте побачити!
Організатори проекту: Французький інститут в Україні/Institut français d’Ukraine, 
Всі. Свої Хрещатик, 34, Анастасія Білецька та Сана Шевченко (компанія MAЇNO), Ганна Довбня (Культурний код), Фонд сприяння розвитку мистецтв /The Arts Support Fund.
Партнери проекту: компанія Manders Ukraine та фарби Argile, видання Pragmatika, журнал Prima interior, журнал Domus Design, портал Home Ideas Supply, ресторан Très FRANÇAIS, Європейська Школа Дизайну

«Французька весна в Україні». АТЕЛЬЄ-ПРАКТИКУМ З ВІТРИНІСТИКИ

«Французька весна в Україні» подарує киянам ще один арт-об’єкт. На Хрещатику, 34 з’являться нові вітрини магазину «Всі. Свої | Дім та Декор» як результат колаборації відомої французької декораторки Ізабель Даерон, в портфорліо якої — робота з бутиками Hermes у Токіо та Парижі, та знаної української художниці Дарії Альошкіної, що працює в традиційній української техніці витинанки. Вперше джерелами натхнення французького декоратора стануть кольори української землі та природних матеріалів, а також предмети декору українських дизайнерів.

У рамках проекту, 13-16 квітня, відбудеться
АТЕЛЬЄ-ПРАКТИКУМ З ВІТРИНІСТИКИ ВІД ВІДОМОЇ ФРАНЦУЗЬКОЇ ДИЗАЙНЕРКИ ІЗАБЕЛЬ ДАЕРОН.

Новий формат навчання та абсолютно нові для українського простору навчальні можливості!

Протягом трьох днів Ізабель Даерон стане куратором навчальної програми для професіоналів у форматі Ательє. Практикум відбудеться у рамках спільного міжнародного проекту французького декоратора та українського рітейлу. Захід буде корисним дизайнерам, які зможуть розширити спектр своїх професійних навичок у перспективній та затребуваній сфері. Кожен, хто хоче професийно займатися декоруванням вітрин, зможе використати унікальну можливість та пройти всі етапи створення вітрини за європейською схемою під керівництвом досвідченого фрацузького куратора.

Після завершення учасники Ательє отримають Диплом про участь у проекті в рамках «Французької Весни 2019»

Три навчальних дні. Двадцять годин найціннішої інформації. Новий практичний досвід.

Під час навчання ви дізнаєтесь:

– Яким має бути професійний бриф

– Як обирати успішний концепт та презентувати його замовнику

– Як адекватно розрахувати основі етапи та таймінг проекту

– Реалізація ідеї: засоби, матеріали, композиція, колір. Світові тенденції в декоруванні вітрин

– Як працює та «продає» сценографія вітрини

– Як вирішувати маркетингові завдання за допомогою декорування

Ізабель Даерон. Дизайнер, лауреат FAIRE DESIGN 2018, засновник «Студії Ізабель Даерон», діяльність якої будується навколо трьох областей знань, що діють в синергії: міський дизайн, сценографія та дослідження. 

Серед клієнтів студії Ізабель – Центр Жоржа Помпіду, паризікі та токійські букіки Hermès, французькі філії мережі Leroy Merlin, Orange, Suez environment, Lesieur і інші. 

Сьогодні Ізабель Даерон реалізовує проект дизайну фонтану для площі Сен-Жермен в Ренні, створення пристрою Aéro-Seine, торгового центру міста Парижа, а також розробляє нові вітрини для Hermès International і Hermès Japan.

Вперше джерелами натхнення французької декораторки, яка працює з культовими світовими брендами, стануть кольори української землі і природних матеріалів, яки вона поєднає із французьким стилем та українською традиціною технікою витинанки у виконанні відомої української художниці Дарії Альошкіної.

Використайте свою надзвичайну можливість долучитися до нової культурної колаборації та отримати з перших рук неоціненний професійний досвід!

Вартість участі у ательє-практикумі:
8500 грн (за умови оплати до 28 березня)
9500 грн (за умови оплати після 28 березня)

Після завершення учасники Ательє отримають Диплом про участь у проекті в рамках «Французької Весни 2019»

Також у рамках проекту:

Відкрита лекція з колористики у дизайні та вітриністиці
13 квітня (субота)
15:30 – 16:30
2019 рік — рік повернення сміливості використання кольорів в інтер’єрі.
«Намагайтеся, щоб в інтер’єрі квартири або будинку були присутні максимум три яскравих кольори, які можна комбінувати з фоновими», — каже французький декоратор Жан Луї Деньо.
Тож, які кольорові комбінації стануть найвигіднішими? Які обрати як фонові, а які — акцентними та як правильно визначити іх пропорції?
Лекцію читає засновник бренду ARGILE (офіційний представник в Україні MANDERS) експерт-колорист мєсьє Жан Фредерік Нотом (Jean Frédéric Nothomb).

Відкрита лекція Ізабель Даерон
13 квітня (субота)
17:00 – 19:00
Лекція з мистецтва декорування вітрин із прикладами її останніх робіт для Hermès у Токіо та Парижі.

Вхід на лекції вільний за умови реєстрації: expodesign.ua@gmail.com
Кількість місць обмежена

Використайте свою надзвичайну можливість долучитися до нової культурної колаборації та отримати з перших рук неоціненний професійний досвід!

Локація проведення заходів: Магазин Всі. Свої | Дім та Декор. Хрещатик, 34

Урочиста презентація нових вітрин за участю ЗМІ та почесних гостей відбудеться 
16 квітня о 16.00. Локація: Магазин Всі. Свої | Дім та Декор. Хрещатик, 34

Додаткова інформація за телефонами: +38 067 770 07 57, +38 066 848 92 33

Учасників колективних стендів на Maison & Objet та Paris Design Week обиратимуть міжнародні експерти

Цього року у складі міжнародного жюрі, яке обере переможців з поданих заявок на Maison & Objet, Paris Design Week, будуть відомі та авторитетні професіонали сфери дизайну із Франції, Данії та України:
🇺🇦 Засновниця українського бренду DAVIS CASA — речника гарного смаку в дизайні, пані Фаїна Еренбург,
🇫🇷 Ддизайнер інтер’єрів, президент Європейської асоціації дизайнерів і декораторів FEDAI Fédération Européenne des Décorateurs et architectes d’intérieur, месьє Дідьє Маргеріт (Didier Margueritte),
🇫🇷 Засновник культового блогу про дизайн Blog Esprit Design https://blog-espritdesign.com – Венсан Ромео (Vincent Roméo),
🇫🇷 Засновник найстильнішого європейського дизайн-блогу Jo Yana http://joyana.fr -Jo Yana,
🇩🇰 Дизайнер та засновник студії iskos-berlin Олексій Іскос (Aleksej Iskos),
🇺🇦 Головний редактор видання Pragmatika та тонкий поціновувач мистецького вираження прагматичного погляду на дизайн Костянтин Ковшевацький (Konstantin Kovshevatsky),
🇺🇦 Креативна директорка MAЇNO Design Ukraine Анастасія Білецка (Anastasiia Biletska)

#eu4bussiness #ukrainiandesignbrandsvol3 #ЄБРР #PDW2019

11 березня відкрито прийом заявок на участь у паризький виставці Maison&Objet у вересні 2019

Маєте свій бренд і хочете почати експортувати, чи просто гучно заявити про себе на весь світ? Тоді вам точно до Парижу! Ми раді повідомити, що з 11 березня до 30 квітня оголошено прийом заявок* на участь у колективному стенді на виставці Maison&Objet.

Цього року у складі міжнародного жюрі, яке обере 5 переможців з поданих заявок, будуть відомі та авторитетні професіонали сфери дизайну із Франції, Данії та України:
Засновниця українського бренду DAVIS CASA — речника гарного смаку в дизайні, Фаїна Еренбург, дизайнер інтер’єрів, президент Європейської асоціації дизайнерів і декораторів, месьє Дідьє Маргеріт (Didier Margueritte), засновник культового блогу про дизайн BLOG ESPRIT DESIGN Венсан Ромео, засновник найстильнішого європейського дизайн-блогу joyana.fr Йо Яна (JO YANA), дизайнер та засновник студії iskos-berlin Олексій Іскос, головний редактор видання PRAGMATIKA та тонкий поціновувач мистецького вираження прагматичного погляду на дизайн Костянтин Ковшевацький, креативна директорка MAINO Design Ukraine Анастасія Білецька.

Maison&Objet — одна з найбільших і найавторитетніших європейських виставок інтер’єрного дизайну та предметів декору, а також найпотужніша онлайн-платформа для професіоналів MOM чекають на українські дизайнерські бренди.

Тож, запрошуємо вас подати заявку та отримати можливість зайняти одне із п`яти місць на українському стенді в рамках проекту Ukrainian Design Brand vol.3. Переможці отримають допомогу від Європейського банку Реконструкції та Розвитку у вигляді грошової компенсації 65% витрат на організацію виставки. Організаційний внесок переможця складає 1700 євро.

Проект реалізується за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Більш детальна інформація на офіційному веб-сайті: eu4business.eu

Від вас — «смачна цукерка»: серійний дизайнерський продукт, за нами — професійна обгортка: консультації із брендінгу, підготовка коммунікаційного пакету учасника, організація виставки, доставка ваших предметів до Парижу, промоушн та комунікації із українськими та міжнародними ЗМІ.

До участі приймаються дизайнерські реалізовані серійні об’єкти у категоріях: меблі, освітлення, декор для дому (декоративний текстиль, кераміка, аксесуари).

За офіційною статистикою салону, лише у січні 2019 року виставка прийняла 84236 відвідувачів, у тому числі 46356 французьких і 37880 міжнародних із 160 країн світу! Maison&Objet дає неймовірні можливості розвитку для всіх її учасників. Цього року 603 бренди із 2910 вперше представили свої найновіші предмети. Спеціально для підтримки «новачків» організатори салону організують простори натхнення «WHAT`S NEW», на яких у форматі кураторських експозицій представляють селекційні продукти.

Салон пропонує представникам індустрії не тільки локацію для експозиції та комунікаційні можливості локації, але й дозволяє легко створювати комунікацію із професійною аудиторією на онлайні платформі MOM. Поєднавши всі ці переваги французького міжнародного салону, ви створите ефективний механізм розвитку бренду, який працюватиме на вас до початку салону та після його закінчення!

Завантажити заявку

Заявку небхідно надіслати на адресу expodesign.ua@gmail.com. Ми з радістю надамо вам консультації у заповненні заявок та допомогу у підготовці до виставок

Переможців буде оголошено 12 травня 2019 року

Бажаємо успіху!


* Кожен заявник може подавати необмежену кількість обї’єктів під одним брендом. При цьому заявку треба заповнювати лише один раз.

За додатковою інформацією звертайтеся:
expodesign.ua@gmail.com
+380677700757 Сана Шевченко (організаційні питання)
+380668489233 Анастасія Білецька (творчі та креативні питання)

Паризький Тиждень Дизайну чекає на молодих українських дизайнерів!

11 березня до 30 квітня оголошено прийом заявок* від українських дизайнерів на участь у колективному стенді на Paris Design Week, що відбудеться 4-8 вересня 2019 року в Парижі на головній локації заходу Ground Control.

Раз на рік Париж охоплює дизайн-лихоманка: грандіозна подія, у яку поринає французька столиця та десятки тисяч гостей, вона надає молодим дизайнерам безліч нових можливостей та контактів! Паризький тиждень дизайну, який проходить у вересні одночасно із салоном Maison et Objet — це не просто ще один захід, на якому варто побувати кожному, хто професійно пов’язаний із дизайном, це щоразу перспектива початку нової зіркової історії для молодих** дизайнерів з усього світу. Зокрема, завдяки міжнародному конкурсу RADO STAR PRIZE, який відбувається під час Тижня дизайну. Нагадаємо, що минулого року український дизайнер Ігор Скрипник оримав Public Price цього престижного конкурсу за концепт світильника MOON!

До участі приймаються дизайнерські концепти, прототипи та реалізовані об’єкти у категоріях: меблі, освітлення, декор для дому (декоративний текстиль, кераміка, аксесуари).

Цього року у складі міжнародного жюрі, яке обере 5 переможців з поданих заявок, будуть відомі та авторитетні професіонали сфери дизайну із Франції, Данії та України:
Засновниця українського бренду DAVIS CASA — речника гарного смаку в дизайні, Фаїна Еренбург, дизайнер інтер’єрів, президент Європейської асоціації дизайнерів і декораторів, месьє Дідьє Маргеріт (Didier Margueritte), засновник культового блогу про дизайн BLOG ESPRIT DESIGN Венсан Ромео, засновник найстильнішого європейського дизайн-блогу joyana.fr Йо Яна (JO YANA), дизайнер та засновник студії iskos-berlin Олексій Іскос, головний редактор видання PRAGMATIKA та тонкий поціновувач мистецького вираження прагматичного погляду на дизайн Костянтин Ковшевацький, креативна директорка MAINO Design Ukraine Анастасія Білецька.

Завантажити заявку

Заявку небхідно надіслати на адресу expodesign.ua@gmail.com. Ми з радістю надамо вам консультації у заповненні заявок та допомогу у підготовці до виставок.

П’ятірка переможців отримає допомогу від Європейського банку Реконструкції та Розвитку у вигляді грошової компенсації 70% витрат на організацію виставки. Організаційний внесок переможця складає 670 євро. Організаційні внески учасників на загальних умовах складають 2180 євро. Проект розрахований на вісім учасників.

Європейські інституції бачать в українському дизайні величезний потенціал. Саме тому вони готові надавати вам фінансову підтримку та сприяти вашому швидкому розвитку. Проект реалізується за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Більш детальна інформація на офіційному веб-сайті: eu4business.eu

Переможців буде оголошено 12 травня 2019 року.

Бажаємо успіхів!


* Кожен заявник може подавати необмежену кількість робіт. При цьому заявку треба заповнювати лише один раз.
** Перевага у відборі до участі на умовах гранту буде надаватися дизайнерам до 35 років.

За додатковою інформацією звертайтеся:
expodesign.ua@gmail.com
+380677700757 Сана Шевченко (організаційні питання)
+380668489233 Анастасія Білецька (творчі та креативні питання)

Український дизайн виявився в тренді на паризькій виставці дизайну та декору Maison et Objet

Українська савана, березовий оп-арт, емансиповані розетки і космічні лампи. П’ять яскравих українських бюро презентували свої нові колекції меблів, інтер’єрного декору і світла, створені відомими українськими дизайнерами.

Які завдання вирішує дизайн в сучасному світі і які нові можливості він нам дає? Якими якостями повинен володіти утилітарний предмет, щоб стати іконою стилю? — двічі на рік десятки тисяч відвідувачів і учасників авторитетної виставки дизайну Maison et Objet шукають відповіді на ці питання. Українські дизайнери та молоді бренди не залишаються осторонь професійних і естетичних пошуків.

Після успішного вересневого дебюту колективного стенду п’ятірки українських дизайнерських брендів на французькому салоні Maison&Objet, початок 2019 року відкриває нову серію виставкових європейських презентацій українського дизайну. На зимовому Maison&Objet представлено другий колективний стенд “Ukrainian Design Brands vol.2”. П’ятірка яскравих українських виробників та бюро презентують свої нові колекції меблів, інтер’єрного декора та освітлення, створених відомими українськими дизайнерами:

Студія Sergey Makhno Architects представила у Парижі нову екзотичну колекцію меблів та аксесуарів “УКРСАВАНА”, яка іронічно поєднує мінімалізм, мистецтво, українські традиції та японську філософію вабі-сабі;

Бренд дизайнерських меблів “MZPAпредставив “домашні” офісні меблі та підвісні світильники з натурального ясена та м’якої шкіри;

“Goloob Design Bureau, напрямком якого є емоційний інтер’єрний декор та світлові аксесуари, продемонстрували складні за виробництвом, але лаконічні за сприйняттям, керамічні світильники та інтер’єрні аксесуари;

Студія “Next Level Lighting” показала колекцію “космічних” підвісних ламп-трансформерів з натурального дерева із вбудованим LED-освітленням, на дизайн якої надихнула графіка природних структур та “траєкторії” законів фізики;

Компанія “QUALITA” запропонувала предмети з нової колекції меблів у стилі “екологічний” оп-арт, які виконані з використанням березової фанери. Особлива риса колекції — гра з оптичними ілюзіями, що віртуозно реалізована за допомогою прийому перфорації.

Отже, січневий салон в Парижі, тільки розпочавшись, вже показав, що шляхи українського дизайну ведуть в правильному напрямку: з п’яти учасників колективного стенду “Ukrainian Design Brands”, предмети двох наших дизайнерів потрапили в тренд-зони селекційного дизайну. А один з предметів був обраний у топ-10 найкращих предметів Салону за версією авторитетного французького блогера Jo Yana. Тренд-зони (в цьому році їх три), на які знаменитими кураторами відбираються з тисяч найцікавіші об’єкти, традиційно стають центрами тяжіння публіки і «подією в події» кожного салону. І задають тон для професіоналів індустрії на рік.

Цього року куратор зони «WHAT’S NEW? Share» Франсуа Бернар (François Bernard) відібрав лампу Хмара / Khmara відомого українського архітектора і дизайнера Сергія Махно. А в другу тренд-зону «WHAT’S NEW? Leisure» під кураторством Франсуа Декло (François Declaux) потрапив керамічний п’єдестал для дзеркала, створений дизайнером Марією Красюк для молодого київського бренду Goloob Bureau. З огляду на те, що для Goloob Bureau — це перша комерційна міжнародна виставка, дебют можна вважати дуже успішним. А те, що молодий український дизайн так органічно вписується в світовий контекст, дійсно надихає.

«Коли я побачив предмет Goloob Bureau, я був приємно здивований, дізнавшись, що це предмет українського дизайнера, вироблений в Україні.

Концепція “WHAT’S NEW?” Передбачає, що предмети, які мене цікавили повинні бути не просто новими предметами за роком, коли його створили, а й мають містити нову ідею» — коментує свій вибір Франсуа Декло (François Declaux).

«Сьогодні дизайн, як і багато інших сфер діяльності людства, розвивається в двох паралельних і в той же час протилежних напрямках: глобалізація і локалізація.

Це дуже важливо, тому що знаходячи нові форми, нові матеріали, нові обробки, заново відкриваються традиційні техніки і ремесла. Людей буде завжди цікавити щось унікальне, створене в єдиному екземплярі або невеликим тиражем. Створюючи нові предмети, багатьом сучасним дизайнерам вдається зберігати знання про свій культурний національний бекграунд, що робить ці предмети привабливими для світової спільноти.

Молоді дизайнери з різних країн, які навчаються в європейських університетах, мислять глобально, при цьому їм часто вдається зберігати і протягувати нитку своєї культури крізь глобальний дизайн: яскравий приклад — японські молоді дизайнери.»

Січнева виставка Maison et Objet показала, що ідеї українських дизайнерів цікаві для світового ринку дизайну. Наступне завдання — зробити ці ідеї комерційно успішними. Саме це питання зараз найбільш актуальне для всіх представників креативних індустрій в Україні, що зараз стрімко розвиваються. Проте без допомоги молодий український дизайн навряд чи зможе брати участь у таких великих міжнародних подіях. Зазвичай таку підтримку в європейських країнах надає держава. На цей раз розвитку українських креативних індустрій сприяє спеціальна програма Європейського Союзу в рамках ініціативи EU4Business за підтримки Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР), яка бачить в українських креативних індустріях величезний експортний та інвестиційний потенціал.

Такий прогрес українського дизайну на міжнародній події не є випадковістю: дизайн в Україні як частина креативних індустрій розвивається в останні пару років дуже динамічно. І не дивно, що саме дизайн зараз стає одним з перспективних напрямків для презентації України на міжнародному рівні, так як є сполучною ланкою між креативом і економікою. Ця нова мова культурної дипломатії зрозумілий європейцям і дає перспективу комерційної реалізації і монетизації креативного потенціалу України, в якому вже нікого не потрібно переконувати. До наших учасників відчувається інтерес і підвищену увагу, перш за все, завдяки феномену українського дизайну, який за дуже короткий період часу і перебуваючи у вкрай несприятливих умовах для розвитку, екстерном пройшов еволюцію в 10 разів швидше. І сьогодні демонструє нові ідеї в світі, де, здавалося б, все вже було і все вже винайдено. Українським дизайнерам вдається дивувати, викликати інтерес і навіть захоплення не тільки ідеями, а й якістю їх втілення, демонструючи одночасно і сучасне мислення, і в той же час зберігаючи «культурний код».

“Ukrainian Design Brands vol.2”: “українська савана”, березовий оп-арт, “домашній” офіс, емансипована розетка та світловий вихор.

Українcькі дизайнерські бренди на січневій виставці «Maison&Objet» 2019 (Париж)

Після успішного вересневого дебюту колективного стенду п’ятірки українських дизайнерських брендів на французькому салоні Maison&Objet, початок 2019 року відкриє нову серію виставкових європейських презентацій українського дизайну. На зимовому Maison&Objet 2019, який відбудеться у Парижі 18-22 січня, буде представлено другий колективний стен». 

П’ять яскравих українських виробників та бюро, обраних на конкурсній основі, продемонструють свої нові колекції меблів, інтер’єрного декору та освітлювальних приладів, що створені відомими українськими дизайнерами.

– Студія Sergey Makhno Architects представить у Парижі з новою екзотичну колекцію  меблів та аксесуарів «УКРСАВАНА», яка іронічно поєднує мінімалізм, мистецтво, українські традиції та японську філософію вабі-сабі. 

 – Бренд дизайнерських меблів MZPA представить «домашні» офісні меблі та підвісні світильники з натурального ясеню та м’якої шкіри. 

 Goloob Design Buro, напрямком якого є емоційний інтер’єрний декор та світлові аксесуари, продемострує складні за виробництвом, але лаконічні за сприйняттям керамічні світильники та інтер’єрні аксесуари.

 – Студія світла Next Level Lighting покаже колекцію підвісних ламп-трансформерів з натурального дерева із вбудованим LED-освітленням, на дизайн якої надихнула графіка природних структур та «траекторії» законів фізики. 

 – Компанія QUALITA пропонує предмети з нової колекції меблів у стилі «екологічний» поп-арт, виконані з використанням березової фанери. Особлива риса колекції — гра з оптичними ілюзіями, що віртуозно реалізована за допомогою прийому перфорації.

Проект реалізується за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. 

Студія SERGEY MAKHNO ARCHITECTS

«WE ART THE WORLD!» — саме так звучить слоган відомої майстерні сучасного українського дизайну та архітектури SERGEY MAKHNO ARCHITECTS, яка успішно працює у трьох напрямах: дизайн інтер’єрів, архітектура, предметний дизайн. За 15 років роботи студія реалізувала майже 600 проектів у 16 країнах світу. SERGEY MAKHNO ARCHITECTS має виразний та впізнаваний стиль, який її засновник, архітектор Сергій Махно називає Ukrainian Contemporary, віртуозно поєднуючи мінімалізм, мистецтво, українські традиції та японську філософію вабі-сабі. Минулого року студія відкрила власне керамічне виробництво і відтепер постійно дивує новими можливостями цього матеріалу та неочікуваними напрямами дизайнерського мислення. Також Сергій Махно заснував першу в Україні галерею предметного дизайну Sergey Makhno Gallery. 

Роботи SERGEY MAKHNO ARCHITECTS відзначені престижними міжнародними преміями: Red Dot Design Award, The International Property Awards, SBID.

Колекція меблів та аксесуарів «УКРСАВАНА»

«Українські традиції і природа – наші головні співавтори. Ми створюємо речі, що живуть поза часом і створюють власні світи»,  — каже Сергій Махно. 

Плитка Grass

Трави, освіжені дощем, висушені сонцем, пофарбовані повним місяцем. Закривайте очі й насолоджуйтесь таємним місцем, далеким від міста і турбот, де поняття «метушня» є невідомим. Завдяки різним варіантам розміщення – вертикальному або горизонтальному, широкій палітрі кольорів органічно доповнюйте будь-який інтер’єр. 

Світильники Uma

Птахи – першопоселенці в Укрсавані. Своїм магічним світлом зігріли мерзлу землю і почався новий світ. Uma є ідеальним додатковим освітленням: щось підкреслить, а щось залишить у тіні.  Зроблена з міді, вона наповнить вишуканий інтер’єр життям. Uma в кераміці – це про хороший смак, який підкреслює простота. 

Крісло The Elephant 

Одного дня, коли вже вечоріло, у крісел і диванів з колекції The Elephant виросли величезні вуха. Мешканцям Укрсавани захотілось затишку та усамітнення, і слони зробили все можливе, щоб допомогти їм захистити особистий простір. Дерево і текстиль, згладжені кути, гнучкі форми… Завжди на сторожі затишку. 

Світильник-стіл Bijou

Найелегантніший мешканець Укрсавани. Функціональність, одягнена в просту естетику.  Лампа має гнучку сталеву стійку із вбудованою світлодіодною голівкою, яку можна обертати на 180 градусів. Лампу можна використовувати, як світло для читання або для створення особливої атмосфери у вечірній час.

Кераміка Perekotypole

Довго в одному домі вона не затримується. Її постійно дарують, передають від баби до онучки. За повір’ями Укрсавани, в домі, де є чашка чи ваза Perekotypole, завжди вистачатиме часу на подорожі і пригоди. Усю кераміку студія створює на власному виробництві. Кожен виріб робиться вручну, в єдиному екземплярі. 

makhno.com.ua, makhno.shop 

MZPA

Український меблевий бренд, який починав зі створення окремих предметів меблів, а тепер розробляє повноцінні колекції у співпраці з дизайнерами та архітекторами.  Більшість предметів з нової колекції меблів  будуть вперше представлені на виставці Maison&Objet у Парижі у січні 2019 року.

«Серед усього розмаїття матеріалів ми вибрали для цієї колекції деревину ясеня та м’яку шкіру. Адже саме вони якнайкраще додають «тактильності» та емоційності, здавалося б, суто функціональним речам з «діловою» репутацією. Адже ми прагнули додати робочому процесу справжнього задоволення. Важливо, що велика увага надається саме поверхням, які обов’язково мають бути приємними на дотик. Цей надзвичайний результат «домашнього офісу» ми отримали завдяки таланту іменитих українських дизайнерів — Катерині Соколової, Сергія Готвянського, Юлії Кононенко — та молодих початківців.  

Кожен предмет поєднує в собі функцію, естетику та тактильність. Саме тому бренд створює не предмети, але атмосферу, а клієнти купують не меблі, а справжні об’єкти дизайну», — каже керівник проекту MZPA Галина Проскуріна.

Колекція для «домашнього» офісу складена за всіма правилами сучасної функціональності, раціональності та елегантного мінімалізму. Головний колір колекції — теплий відтінок «кленовий сироп». Основні матеріали — високоякісна деревина ясеню та м’яка шкіра, які використовуються в усіх продуктах «набору». Вони чудово відображають любов компанії до натуральних тактильних поверхонь. Кожен предмет розроблений таким чином, щоб його можна було легко зібрати та розібрати. Предмети колекції легко комбінується один з одним як в інтер’єрі домашнього робочого простору, так і офісу. Ця колекція здатна створити зосереджену та теплу робочу атмосферу не тільки вдома, але й в галасливому коворкінгу. 

Стіл VM desk (Дизайнер Сергій Готвянський)

VM desk — це офісний робочій стіл у стилі smart casual, розроблений титулованим українським дизайнером Сергієм Готвянським, співзасновником Nott Design Studio. Стіл, виконаний з міцної, довговічної деревини ясеню, має елегантний та вишуканий вигляд «топ-менеджера». Теплі тони та шкіряні деталі перетворюють навіть напружений робочий процес у максімально комфортний та затишний. Важливою особливістю стола є сумка-органайзер з міцної та м’якої італійської шкіри. Дерев’яні ручки, якими оздоблена сумка — не прсто дизайнерська знахідка, а цілком функціональний елемент:  основний задум сумки-органайзера у тому, що в будь яку хвилину сумку з усіма необхідними речами можна просто взяти з собою та піти, не боячись забути важливе на роботі. Дерев’яний корпус столу створює легкий та пластичний силует, який чудово пасує до будь-якого інтер’єру. До того ж стіл VM desk легко та охайно складається, що допоможе зберегти ваш простір та заощадити місце та витрати на перевезення. Погодьтеся, це ідеальний «діловий партнер». 

Mild chair (Дизайнер Катерина Соколова)

Стілець Mild chair, виготовлений з деревини ясеня та міцної італійської шкіри, має підкреслено простий дизайн та поєднує в собі функціональність та ергономічність, відповідаючи всім вимогам до максимально комфортного робочого місця. Mild chair має скандинавський характер та французький шарм. Пластичні лінії дерев’яного каркасу стільця стабілізуються широким м’яким сидінням та ергономічною спинкою, яка забезпечує оптимальний комфорт. Обивка стільця виконана з тканини. Mild chair ідеально поєднується зі столом VM desk в офісних або житлових інтер’єрах.

Стелаж (Дизайнер Олексій Харо)

Цей універсальний продукт для зберігання особистих речей має виразну особливіть, що одразу виділяє його поміж інших: усі полиці виготовлені із різних матеріалів — текстилю, металу та дерева. Другий акцент предмету — модульність: для кожної функції за вашими потребами (місце для квітів, документів, книжок) передбачені окремі модулі. І це ще не все: найголовніша несподіванка стелажу — можливість видозмінювати його за власним смаком. Ви можете  додати кілька полиць у висоту або ширину, змінювати модулі або переставляти їх з однієї полиці на іншу, таким чином, створити свій ідеальний стелаж — більш декоративний або бильш практичний і функціональний. 

Колекція світильників“Nut C”  (Дизайнер Юлія Кононенко)

Колекція світильників «Nut C» одразу привертає увагу гнучкими силуетами та незвичним для освітлвального приладу поєднанням матеріалів: дерево зі шкірою. А також — масштабуванням цікавої ідеї у різних розмірах та формах. Найбільша лампа в колекції «Nut B» може освітити всю вітальню. Настінне бра «Nut W» розроблений спеціально для спалень, власники яких здатні оцінити красу вишуканої простоти. Лампи середнього розміру «Nut С» та «Nut S» прекрасно комбінуються, та стануть доречними ненав’язливими акцентами в інтерьєрі будь-якого призначення. Усі лампи в колекції балансують між скандинавським мінімалізмом та європейською любов’ю до непомітно-розкішних деталей. Високоякісна древина ясеню, шкіра, алюміній роблять ци світильники предметами-уособленням сучасної ввічливої роскоші.

www.mzpa.co

Goloob Design Buro 

Українська компанія, що створює сучасний та вишуканий дизайн, відкриваючи нові виразні можливості традиційних матеріалів — фаянсу, порцеляни та дерева. Бренд дотримується концепції Slow Design та підкреслює красу та важливість повсякденних речей. Goloob Design Buro не лише створює предмети, а й наповнює кожну річ емоційним сенсом. Це можна відчути, торкнувшись шорсткої поверхні круглого світильника, взявши до рук дзеркало або клікнувши декілька разів керамічним вимикачем. Предмети Goloob – це чуттєвий досвід взаємодії зі світом. 

На виставці представлені три об’єкти. Дизайнерка Марія Красюк створила для Goloob великий настільний світильник з круглим плафоном та п’єдестал для дзеркала у формі кавового зерна. Обидві роботи виготовлені з фаянсу та мають складні біонічні форми. Третій об’єкт – порцелянова розетка, розроблена студією Dorogaya. Завдяки виразній формі та акцентному дизайну електрична розетка oii набуває нового значення в інтер’єрі. 

Ceramic lamp №1 (дизайн Марії Красюк)

Великий світильник складається з двох елементів — підставки та сферичного плафону. Створення такої форми з фаянсу – надскладне завдання з технологічної точки зору. Спеціально для світильника був розроблений круглий фаянсовий вимикач, взаємодія з яким – окремий тактильний досвід.

Ceramic pedestal №1 (дизайн Марії Красюк)

Маніфест жіночності та любові до себе. Замість того, щоб похапцем глянути на відображення в екрані смартфону, сучасна жінка перетворює споглядання власної краси на своєрідний ритуал. Фаянсова підставка біонічної форми, нагадує кавове зерно. Поєднання буржуазності та мінімалізму.

Електрична розетка oii (дизайн студії Dorogaya)

Емансипована електрична розетка, що прагне бути на видноті. Раніше електричні розетки були лише функціональним елементом приміщення. Іноді їх підбирали в тон шпалерам, та здебільшого сором’язливо ховали за диваном або в затінку серванта. Настав час змістити акценти! Розетка oii виходить на перший план, поєднуючи функцію та естетику. Замість декоративних тарілок та постерів ваше помешкання віднині прикрашатимуть розетки. 

www.goloob.com

Next Level Lighting (NLL) 

Світлова компанія Next Level Lighting (NLL) знаходиться у західній частині України та продовжує традиції високоякісної обробки деревини для виготовлення унікальних світильників. Вже чотири роки студія, яка була заснована Артемом Колюкою, та Миколою Савіним, спеціалізується на люстрах та дерев’яному декорі преміум-сегменту.

Починаючи з 2014 року вироби NLL користуються популярністю не лише у дизайнерів, архітектурних студій, але й поцінувувачів цікавих та якісних речей з країн Північної Америки, Європейського Союзу та Близького Сходу.

Люстра «DNA»

Одна із найсвіжіших моделей в серії «Interstellar» — люстра «DNA». Натхнена природою, її процесами і структурами, люстра інтерпритує молекулярні сполуки, а версія із двох переплетених моделей має багато спільного із молекулою ДНК. 

Люстра являє собою конструкцію спіралевидної форми, сконструйовану із дерев’яних планок із вбудованим професійним LED-освітленням. В залежності від кількості елементів, довжину  конструкції можна варіювати, враховуючі потреби та параметри приміщення. Ця люстра виглядає екстраординарно і футуристично, як справжній арт-об’єкт. Тому, завдяки незвичайній конструкції та читкості ліній, цілком заслуговує на місце основного акцентного об’єкту у інтер’єрі. Легкість та мобільність предмету надає можливість як вертикального, так і горизонтального розміщення, навіть у складному міжсходовому просторі. 

Люстра «Torus» 

Люстра «Torus»    це модель із серії  «Interstellar», яка вже добре зарекомендувала себе на європейскому та американському ринках. Ідея люстри, елементи якої з’єднані між собою без єдиного зарізу, була запозичена у траекторії руху енергії у нашому Всесвіті. Всі світлові елементи люстри створюють візуальній перехід ліній та світлових потоків за малюнком світлових проекцій, схожих на потоки електромагнітного поля.

Люстра «INTERSTELLAR XL»

Ще одна люстра, що знайшла натхнення у космічних форм та у міжзоряних просторах. Завдяки своїй незвичайності, цей об’єкт освітлення «завихрує» світлом будь-який інтер’єр і створить атмосферу майже магічної осяяності, адже роздає м’яке всенаправлене світло.

Хоча функція люстри —  декоративне освітлення, «INTERSTELLAR XL» яскраво довершує сучасні мінімалістичні інтер’єри. Складається люстра із окремих частин із вбудованним професіональним LED-освітленням, надійно збирається у єдиний дерев’яний конструктив з дрібних модулів.

Люстра “Vortex” 

Люстра «Vortex», що переосмислює форму вихору та воронку торнадо — новинка модельного ланцюга серії «Interstellar». Своїми візуальними лініями люстра перебуває у русі з усіх ракурсів спостерігання. Делікатна та компактна, зібрана в єдине ціле із багатьох дерев’яних світлових модулів, конструкція дає м’яке світло, яке направлене вниз і вгору.  Люстра має вбудованні професіональні LED-освітлювачі.

www.nl-ds.com

Артем Колюка – дизайнер і спізасновник Next Level Lighting (NLL). Перебуваючи у постійному пошуку нових рішень та свіжих ідей у різних сферах — моді,  графічному дизайні, дизайні інтер’єру, він врешті знайшов себе в конструюванні освітлювальних приладів. Створення люстр компанія почала ще у 2014 році. Шукаючи натхнення у природі речей, космосу та світі молекул, Артем  Колюка представляє свою колекцію світильників серії «Interstellar».

QUALITA

Основні напрямки діяльності компанії QUALITA — виготовлення меблів, дверей, вікон, сходів, інших елементів інтер’єра та екстер’єра. Варіативність і гнучкість рішень дозволяє клієнтам реалізовувати комплексні, нестандартні проекти в рамках однієї компанії. А також значно полегшує процес погодження та інтеграції всіх виробів у житлове приміщення. 

Власне виробництво компанії дає можливість втілити найсміливіші ідеї, наповнюючи дім унікальними деталями інтер’єру. У виробництві меблів виробів використовуються лише сертифіковані матеріали і комплектуючі, що гарантує безпеку та екологічність кінцевого продукту. Це особливо важливо для сімей із маленькими дітьми та взагалі всіх людей, що цінують високий рівень життя. 

Колекція меблів Op-art (Дизайнер Юрій Зименко)

Дизайн колекції Op-art – результат безкінечного розширення сфери прикладного мистецтва. Разом з тим, предмети колекції мають форму не лише доцільну і конструктивно логічну, але й емоційно виразну. Завдяки поступовій зміні форми фрезерування, площини стають рухомими і «живими». Це створює ефект кінетично глибоких поверхонь. У предметі працює не лише форма, але й колір. Під натуральною березовою фанерою прихована чорна матова основа – яскравий контраст, що створює глибоке візуальне враження. Але сміливий дизайн не заважає  цим меблям органічно вписуватся у будь-який простір, не порушуючи гармонію атмосфери.

Вочевидь, саме такі меблі набувають естетичної цінності. При цьому продукт дизайну відповідає своєму прямому функціональному призначенню. 

Завдяки використанню натуральної фанери із берези, меблі мають благородну натуральність, а масивні металеві елементи додають характер. В конфігурації виробів задіяний складний елемент – сполучення деталей під кутом 45˚, а також гострі грані полиці під кутом 45˚. У виробництві предметів використовуються тільки сертифіковані матеріали та комплектуючі. Фурнитура Blum, Hafele.

qualita.com.ua

Юрій Зименко – відомий український дизайнер, керівник Design Studio Yuriy Zimenko. Займається дизайном приватних і громадських просторів, предметним дизайном.  На створення дизайна колекції Op-art Юрія надихнуло сучасне мистецтво, а саме — напрям поп-арт, мистецька течія другої половини ХХ століття, в якому використовувались різні оптичні ілюзії. Автора надихнули різноманітні геометричні абстракції, засновані на особливостях сприйняття пласких та просторових фігур, чия фактура стає головним засобом виразності.

 

Учасники українського стенду на січневій виставці Maison et Objet

За результатами селекції експертної комісії учасниками у другому Ukrainian Design Brands VOL2 стануть: Sergey Makhno Architects, MZPA, Goloob, Qualita, Next Level Design Studio

 

 

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та
розвитку (ЄБРР) і фінансується у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
Ініціатива EU4Business об’єднує усі програми ЄС, спрямовані на
підтримку малих і середніх підприємств у регіоні Східного партнерства,
до якого входять ЄС, його держави-члени і шість країн-партнерів:
Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Грузія, Молдова та Україна. Більш
детальна інформація на офіційному веб-сайті www.eu4business.eu

Українcькі дизайнерські бренди на вересневій сесії «Maison&Objet» 2018 (Париж)

В цьому році Україна буде вперше представлена на Maison&Objet 2018 колективним стендом українських виробників меблів та світла. Це свідчить не тільки про те, що загальний рівень національного предметного дизайну невпинно зростає, але й про те, що в Україні дизайн та креативні індустрії стає невідємною складовою культурного бренду країни.

Виставка «Maison & Objet» — це надзвичайна нагода для українських дизайн-брендів не тільки потрапити до світової спільноти промислового дизайну, але й надійно закріпитися в ньому завдяки комерційній перспективності масштабного паризького салону.

Учасники першого колективного стенду на «Maison & Objet», якій має назву «Ukrainian Design Brands», були обрані на конкурсній основі, ними стануть перспективні компанії з п’яти міст України. Це харківська студія «Ryntovt Design», львівський бренд «Grid/» у колаборації із дизайн-бюро «Hochu rayu», київський бренд «NOOM» під керівництвом дизайнера Катерини Соколової, виробник освітлювальних приладів з Одеси «Yalanzhi Objects» та меблева компанія «ZEGEN» (Черкаси).

Проект реалізується за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Зустрічайте найкращі українські бренди на Maison & Objet
Sector: UNIQUE & ECLECTIC
Hall: 6, Stand: C44 – D43
😍💙💛